#YoCreoTalento – ‘Be Innovation Campus’ a ValenciaLAB i segona setmana caminant per la inclusió amb la Transpirenaica Social Solidaria

Empresa i talent a través de la innovació en ‘Be Innovation Campus’

ValenciaLAB acull el primer campus ‘Be Innovation Campus’ del 2 al 6 de juliol amb l’objectiu de connectar les necessitats de les empreses amb el talent a través de la innovació. Per a això, durant el campus es combinessin metodologies formatives experienciales amb un procés d’innovació oberta on empreses i talent col·laboren en la resolució de reptes, desenvolupant les competències professionals per innovar.

Segona setmana de la Transpirenaica Social Solidaria

Els joves i voluntaris corporatius continuen caminant per la inclusió social amb la Transpirenaica Social Solidaria, un projecte educatiu d’integració i sensibilització per a la inclusió social que recorren els Pirineus.

En aquesta segona setmana, al seu pas per Osca han visitat entitats socials per compartir experiències, s’han incorporat a la marxa més joves de la zona i seguiran fins al 6 de juliol, quan ja arribin a Catalunya. Amb aquesta experiència, joves, educadors, professionals i entitats obren la seva mirada a altres realitats i desenvolupen valors com la companyonia, la superació, l’esforç, el treball en equip o el lideratge mentre gaudeixen d’una experiència inoblidable.