Vés al contingut
Tornar a Notícies
#YoCreoTalento – ‘Art<35’ amb la Sala Parés; ‘Dummy Award Fundació Banc Sabadell’, convocatòria oberta; ‘Joves promeses de la dansa’ amb IBStage Barcelona

Art<35, plataforma per a joves artistes

Fins al 2 d’octubre, es pot visitar l’exposició Art<35 a la Sala Parés de Barcelona. Es tracta d’una mostra que recull el treball de 10 joves artistes finalistes del concurs, que recolzem des de la Fundació Banc Sabadell, per fomentar i reconèixer el talent d’artistes menors de 35 anys i donar a conèixer els seus treballs.
A través d’aquest concurs es promou la incorporació de les obres d’aquests artistes en col·leccions  d’art, s’afavoreix la relació professional dels joves artistes amb el món de les galeries d’art i de les entitats que promouen exposicions.

Pots consultar el catàleg amb les obres finalistes fent clic aquí.

Dummy Award Fundació Banc Sabadell, maquetes de fotollibres

Fins al 29 d’octubre s’obre la convocatòria pel V Dummy Award Fundació Banc Sabadell que convoca la Fundació Photographic Social Vision. Es tracta d’un premi anual de maquetes de fotolibros que s’emmarca dins del festival DOCfield de Fotografia Documental amb l’objectiu de fomentar la consolidació del fotolibro com a suport alternatiu de difusió fotogràfic.

Es poden consultar les bases del premi fent clic aquí.

Joves promeses de la dansa a IBStage Barcelona

UUn any més, hem col·laborat amb IBStage, el programa internacional de perfeccionament de dansa que acull a un centenar de joves promeses de la dansa durant 15 intensos dies. En aquesta desena edició, hem becat a 9 joves que han participat en aquest programa que va finalitzar l’1 i 2 de setembre amb les Gales IBStage celebrada en el Gran Teatre del Liceu. Una oportunitat en la qual els  alumnes i les primeres figures de la dansa van compartir escenari.