Webinar del II Workshop Filosofia i Ciencia de CNIO amb Fundació BS

El 24 de novembre de 2020, el II Taller de Filosofia, Ciència i Medicina de la Fundació CNIO-Banc Sabadell, factors sociocons ambientals de salut i malalties, reunirà científics i filòsofs líders en línia en la seva àrea per tractar temes com el càncer de filosofia i ciència, factors sociocons ambientals de salut i malalties i evolució, medi ambient i biodiversitat.

L’anàlisi dels aspectes ètics i filosòfics dels descobriments científics és el punt de partida de la FUNDACIÓ FILOSOFIA I CIÈNCIA CNIO-BANC SABADELL, una sèrie de trobades en què científics i filòsofs es reuneixen al Centre Nacional de Recerca en Oncologia (CNIO) per reflexionar sobre aquest tema i discutir l’impacte dels avenços en la ciència en la nostra societat. Feu click al link per a més informació.