Vídeo amb els guanyadors XIII Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica i II Premi a les Ciències i l’Enginyeria

El Prof. Rubén Martín, guanyador de el II Premio Fundació Banc Sabadell a les Ciències i l’Enginyeria per la seva visió innovadora i creativa de la catàlisi química i les seves respostes a les necessitats i demandes de la societat dins d’un context de desenvolupament sostenible, assegura que rebre aquest premi “és una satisfacció personal a la labor del meu grup de recerca i un reconeixement a la ciència en general“.

El Dr. Daniel López Serrano, guanyador de el XIII Premio Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica per la seva innovadora contribució en el camp de la resistència bacteriana als antibiòtics, tema d’immensa rellevància biomèdica i sanitària a nivell mundial, destaca que rebre aquest reconeixement “és un impuls especial al laboratori, és com un far en el camí, significa que el que estem fent funciona i que anem pel camí correcte“.