Un 2016 buscant talent

Recordem alguns dels moments destacats en els quals el talent ha estat molt present en el dia a dia de la Fundació…
La música clàssica es reinventa, la Fundación Albéniz juntament amb la Fundació Banc Sabadell ha engegat el programa ‘Innovació Musical i Emprenedoria’ de l’Escola de Música Reina Sofia amb l’objectiu de proporcionar als joves estudiants tot el necessari per desenvolupar la seva carrera musical així com acostar al gran públic la música clàssica. En aquesta primera edició participen 40 alumnes en el curs acadèmic 2016-2017.

clasica-2

La Kompanyia Lliure debuta amb ‘In Memoriam. La quinta del biberó’ i ‘Revolta de bruixes’, els actors i actrius han debutat sobre l’escenari del Teatre Lliure de Montjuïc després d’un període de formació en el qual s’han treballat les disciplines de treball corporal, la dansa, el cant, la interpretació i la lectura amb reconeguts professionals del teatre.

inmemoriam-quintabibero-kompanyia-lliure-7

10 joves artistes exposen les seves obres en Art<35 BS 2016′, durant tot el mes de setembre s’ha pogut visitar a la Sala Parés de Barcelona aquesta mostra que recull el treball de deu joves artistes menors de 35 anys que han cursat o cursen estudis en alguna de les facultats de Belles arts d’Espanya i que han finalitzat el primer cicle de formació. L’objectiu d’aquesta exposició és donar l’oportunitat a joves talent a mostrar els seus treballs.

exposicion-art35-CarlosMiguelSanchez

‘Premio Internacional de Paisatge Rosa Barba al projecte de zones verdes dels Jocs Olímpics de Londres 2012’, amb més de 110 hectàrees, Queen Elizabeth Olympic Park es va convertir en la peça central de Londres 2012 amb aquesta obra de l’estudi Hargreaves Associates guanyadora de l’IX Premi Internacional de Paisatge Rosa Barba en el qual col·labora la Fundació Banc Sabadell i que s’atorga en el marc de la Biennal Internacional de Paisatge organitzada pel Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya.

premio-rosa-barba-queenelizabetholympicpark-londres-1

‘La Schubertíada de Vilabertran amb el talent jove’, en aquesta 24 edició han participat joves promeses en potència com per exemple el tenor suís Mauro Peter, la soprano alemanya Anna Lucia Richter o Daniel Kharitonov, entre uns altres. Aquest festival s’ha convertit en el trampolí per a molts joves talents que necessiten oportunitats com aquestes per formar-se i obtenir experiència sobre els escenaris.

Schubertiada-musica-festival

‘II Beca de Investigació Artística Fundació Banc Sabadell-Hangar’,  dirigida a joves investigadors que estiguin en procés de realització de la tesi doctoral a qualsevol universitat espanyola. L’objectiu és becar a joves investigadors amb projectes de recerca artística basada en la pràctica que precisin d’una fase de prototipado, formalització o producció. Aquesta fase es realitzarà durant una residència de quatre mesos en Hangar.

carla-becada-hangar

‘Molta sort als nostres 3 dreamers d’Imagine Silicon Valley 2016!’, després d’un mes de juliol intens en San Francisco els tres dreamers de la Fundació han tornat per engegar els seus projectes. El seu pas per Imagine Silicon Valley 2016 ha estat una gran oportunitat per formar-se, motivar-se i entrar en contacte amb el sector i empreses tecnològiques. Un d’ells ja està treballant en una destacada empresa…dreamers-fundacion-imagine-silicon-valley