Sonia Mulero, directora de Fundació Banc Sabadell, entre les Top 100 Mujeres Líderes en España

Les Top 100 Mujeres Líderes en España va celebrar aquest dilluns la 8a edició de la seva gala amb la finalitat de visibilitzar el talent femení i reivindicar l’accés de les dones a espais de decisió. L’acte, celebrat a Madrid, va reunir notables personalitats entre les quals estaven les finalistes 2019. L’objectiu d’aquesta iniciativa és donar visibilitat a les dones en un rànquing anual, que les triades en les diferents edicions conformin un Think Tank i que la veu de les dones s’incorpori a l’agenda estratègica, política, econòmica i social.

I entre LasTop100 aquest any es troba Sonia Mulero, directora de Fundació Banc Sabadell, premiada en la categoria Tercer Sector per la seva trajectòria professional. Mulero compta amb anys d’experiència en la gestió d’entitats sense ànim de lucre i amb el talent en emprenedoria tecnològica. Va ser directora de la Fundació Inlea (RSC DE Inlea Corporation, vinculada a Cisco Systems) i Adjunta a Gerència en CIDOB. És membre del Patronat de Escola Eina, membre del consell de la Fundació Photographic Social Vision, del consell de Hemav Foundation, del consell de Fundacions per la Ciència (FECYT), del Venture Board de Ashoka, i del Comitè de Celera, mentora i membre del comitè PIC en Fundació Catalunya Cultura.

Top 100 Mújeres Líderes en España és una organització l’objectiu principal de la qual és visibilitzar el talent femení per a construir una societat basada en la igualtat d’oportunitats. Al 2011 es va llançar el primer rànquing de Top 100 Mujeres Líderes en España i des de llavors la iniciativa no ha parat de créixer, afegint altres esdeveniments amb empreses i institucions per a fomentar la diversitat i ressaltar el paper de les dones en l’àmbit públic.