S’obre la convocatòria del II Premi de Disseny ANFACO-Fundació Banc Sabadell

La Fundació Banc Sabadell i ANFACO-CECOPESCA han posat en marxa la segona edició del Premi ANFACO-Banc Sabadell de Disseny amb l’objectiu de reconèixer i promoure el talent creatiu de joves dissenyadors, creant un disseny de packaging, i així donar-los l’oportunitat de mostrar el seu treball, a més de suposar per al sector d’indústria de conserves de marisc un estímul per avançar en la innovació a l’envasament del mercat.

Al concurs s’hi poden presentar dissenyadors de qualsevol nacionalitat, menors de 35 anys, que hagin estudiat disseny a qualsevol Escola de Disseny d’Espanya. Entre els candidats que es presenten, un jurat format per prestigiosos professionals seleccionarà els 10 finalistes i posteriorment el guanyador, que rebrà un premi de 6.000 euros. A més, la seva creació s’utilitzarà per recobrir les llaunes utilitzades en la campanya per promoure el consum de conserves de peix i marisc, denominada “Cata la Lata”, del juny de 2020 al juny de 2021.

L’objectiu del premi és promoure el talent creatiu dels més joves, donant-los l’oportunitat de presentar propostes innovadores orientades al sector de la conserves i així portar les qualitats nutricionals i de versatilitat dels productes del mar al públic més jove.

La convocatòria estarà oberta fins el 30 d’abril de 2020 a través de la pàgina web de la Fundació Banc Sabadell https://www.fundacionbancosabadell.com/convocatorias/