Primer concert del ‘Cicle Joves Talents’

Avui 29 de gener s’inicia el Cicle de Concerts de música de cambra protagonitzat per joves intèrprets de l’Escuela Superior de Música Reina Sofia. El Cicle Joves Talents Fundació Banc Sabadell és un cicle organitzat per la Fundació Amigos del Teatro Real que compta amb la col·laboració de la Fundació Banc Sabadell i la participació de l’Escuela Superior de Música Reina Sofia. El seu objectiu és oferir una oportunitat professional a futures promeses de l’món de la música, en aquest cas, als estudiants de l’Escuela Superior de Música Reina Sofia.

El primer concert, es realitzarà avui a la Sala d’Orquestra Teatro Real: ‘La Flauta Màgica’, Wolfgang Amadeus Mozart. El repertori serà:

-Quartet de corda en mi bemoll major, KV.428 (30 min.) – Quartet Albéniz de Prosegur (Javier Comesaña, violí; Diana Poghosyan, violí; Joaquín Arias, viola; Eva Arderíus, violoncel)

-Simfonia Concertant per a violí i viola en mi bemoll major, KV.364 (35 min.) – Javier Comesaña, violí; Raquel de Benito, viola; i pianista acompanyant