Termini obert per al concurs ‘Idees+Innovadores 2016’ de Florida Universitària

Comença una nova edició del concurs ‘Idees+Innovadores 2016’ organitzat per Florida Universitària, CEEI València, l’Associació Joves Empresaris de València (AJEV) i la Fundació Banc Sabadell amb l’objectiu de promoure la cultura innovadora, fomentar el desenvolupament de nous projectes dins i fora de les organitzacions i sensibilitzar sobre les capacitats i oportunitats per innovar en l’entorn actual.

A través d’aquest certamen s’aconsegueix motivar als més joves en la generació d’idees orientades a un futur d’oportunitats, generar un banc d’idees innovadores, fomentar la creació i desenvolupament de noves activitats i línies de negoci, així com recolzar als innovadors a transformar la seva idea en una oportunitat de negoci ajudant-los en el pla d’empresa.

De tots els participants acceptats se seleccionaran 10 ‘Idees Innovadores’, que seran els finalistes del concurs, exposaran i defensaran les seves idees, establint-se un premi, que el seu objectiu és ajudar al desenvolupament de la idea, convertir-la en oportunitat, analitzar la seva viabilitat i desenvolupar el projecte.

concurso-ideas-innovadoras-floridauniversitaria-imagen

A qui va dirigit el concurs?

El públic objectiu són universitaris recentment titulats o en l’últim curs, emprenedors i empresaris amb noves idees que vulguin desenvolupar-les per compte propi o dins de la seva organització.
Quin tipus d’idees han de ser?
Les idees participants han de poder dur-se a terme, és a dir que presentin una via de possible desenvolupament com a productes o serveis al mercat, han d’aportar alguna novetat o millora sobre productes o serveis existents, poden ser activitats empresarials o professionals en les quals es detecti una oportunitat al territori o idees de negoci en sectors madurs que donin resposta a necessitats no cobertes.
Terminis del concurs

El termini d’inscripció de les idees finalitzarà el 29 d’agost, a través del web de Florida Universitària. El 30 de setembre es presentaran les 10 idees preseleccionades, sent avaluades pel Jurado, qui seleccionarà als premiats per ordre de preferència. El veredicte final es coneixerà a principis d’octubre.