Participació de l’Arxiu Històric Banc Sabadell en el primer Family Day de Banc Sabadell

El dissabte 9 de novembre es va celebrar el primer Family Day de Banc Sabadell al Centre Corporatiu BS de Sant Cugat del Vallès (Barcelona).

D’entre les moltes activitats que es van programar al llarg de la jornada per als empleats i el seus familiars, l’Arxiu Històric Banc Sabadell (AHBS) va participar amb una exposició de documentació i objectes del seu fons per tal d’oferir al públic visitant una petita píndola de la història del Grup.

L’exposició va generar força interès, en especial entre els més petits, pel que fa al conjunt de maquinària bancària. Els llibres de comptabilitat i la valuosa col·lecció d’accions varen captar la curiositat dels més grans, alguns dels quals se’n feien creus de l’enorme esforç que comportava l’operativa en un banc d’aquella època. Els objectes promocionals i documentació de màrqueting de producte de les entitats del Grup (anys 70 y 80) van generar petites converses entre antics empleats d’aquestes entitats i amb l’equip de l’AHBS, al qual van oferir objectes que encara conservaven a casa seva. L’exposició es va complementar amb rollups informatius que contextualitzaven la història del Grup i també amb la projecció de documentals de producció pròpia de l’AHBS, elsquals es poden consultar al canal youtube de la Fundació Banc Sabadell.