‘OuiShare Fest Barcelona’ reuneix als líders de la transformació digital col·laborativa

El Parc Tecnológic Barcelona Activa acull la tercera edició de Ouishare Fest Barcelona, del 15 al 17 de novembre, les jornades que reuneixen als líders de la transformació digital col·laborativa amb l’objectiu d’analitzar els reptes de la tecnologia i com estan canviant els hàbits de consum.

Durant els tres dies participaran un centenar de ponents en conferències, tallers, entrevistes… per reflexionar i debatre sobre la innovació educativa, el futur del treball i la societat en transició.

Quatre eixos temàtics del #OSFestBcn

Innovació Educativa: els estudiants van a necessitar noves habilitats, l’aprenentatge en la creativitat per ser capaces d’innovar constantment, treballar de forma cooperativa i per projecte.

Futur del Treball: nous models de negoci, organitzacions descentralitzades, xarxes de col·laboració.

Societat en Transició: comunitats, ciència ciutadana i civictech.

Vida Conscient: del Jo al Nosaltres, autoconeixement, canvi d’hàbits.