Obrim convocatòria per al Premi a la Sostenibilitat Marina impulsat per la Fundació Banc Sabadell

La Fundació Banc Sabadell impulsa la recerca científica mitjançant la creació del Premi Fundació Banc Sabadell a la Sostenibilitat Marina. El premi té com a objectiu incentivar el treball dels científics espanyols en el camp de la sostenibilitat marina, en l’explotació sostenible dels recursos i en la regeneració de la seva capital natural.

Aquest premi reforça el compromís de la Fundació en la divulgació, formació i recerca, així com el suport del talent jove i reconeix a un/a investigador/al fet que hagi desenvolupat el seu treball de recerca en sostenibilitat en l’explotació sostenible dels recursos marins, tant en indústries marines tradicionals com en nous sectors emergents o en regeneració del capital natural marí recuperant béns i serveis dels ecosistemes. Pots consultar les bases en el següent enllaç: https://www.fundacionbancosabadell.com/convocatorias/premios/

El premi compta amb un jurat presidit per la catedràtica Isabel Cacho de la Universitat de Barcelona, Departament de Dinàmica de la Terra i de l’Oceà. Els membres del Jurat del Premi a la Recerca en Sostenibilitat Marina són: Isabel Cacho (Universitat de Barcelona), Rafael Sarda (CEAB-Blanes), Stefano Pogutz (Universitat de Bocconi-Milano), Conxita Àvila (Universitat de Barcelona), Ángel Borja (AZTI-Pasaia), Jorge Terrados (IMEDEA-Mallorca), Emma Cebrián (Universidad de Girona), Nuria Montserrat (IBEC-Barcelona), Jose Carlos García-Gómez (Universidad de Sevilla), José Luis Sánchez Lizaso (Universidad de Alicante), Emilio Fernández Suárez (Universidad de Vigo).

Amb el Premi Fundació Banc Sabadell a la Sostenibilitat Marina, la Fundació vol impulsar el coneixement científic en la indústria marina sostenible, reforçant el lideratge d’Espanya en aquest camp a nivell internacional.