Obrim convocatòria per a la 5a edició de #BValueTransforma

Avui obrim la convocatòria de la 5a edició de B-Value, el programa d’innovació per a entitats socials adreçat a líders del Tercer Sector que coimpulsem amb Ship2B. Les candidatures per a la convocatòria es poden presentar fins al 21 de febrer. L’objectiu d’aquest programa és professionalitzar la proposta de valor i fer que els projectes de 40 noves entitats socials sense ànim de lucre de tot Espanya siguin sostenibles.

El programa compta amb el suport estratègic de la Fundació Juan Entrecanales de Azcárate, fundació PwC i AFTERSHARE. TV, i la col·laboració de l’Associació Espanyola de Fundacions, la Fundació Hazloposible, la Fundació Fidelització, Salto con Red i Barcelona Activa.

Fins ara, a B-Value hem treballat amb més de 160 entitats a través de la formació i mentoria que els ha ajudat a realitzar la seva proposta gràcies al suport d’un programa de formació en línia, recursos en innovació social, metodologia per al desenvolupament i anàlisi dels seus projectes i tallers amb professionals experts en diferents àrees d’experiència. Fes click aquí si vols formar part de la 5a edició.