Obertura Madrid Gallery Weekend

Demà, 10 de setembre, s’inaugura la XI edició de ‘Apertura Madrid Gallery Weekend’, el gran esdeveniment d’art modern i contemporani que inaugura la nova temporada expositiva a les galeries i que començarà demà amb la inauguració conjunta de les galeries que integren Arte Madrid. Durant el mes de setembre, les 48 galeries integrants d’Arte Madrid, exposaran obres de més de 75 artistes en els espais d’art més representatius de la ciutat i convertiran ‘Apertura Madrid Gallery Weekend’ en un esdeveniment imprescindible en l’agenda cultural europea.

Dins de les galeries, es podrà acudir a tots els actes organitzats als diferents espais com: visites guiades, converses, presentacions i activitats infantils, entre d’altres; la visita guiada a les escultures de la Fundació Juan March a càrrec de l’historiador de l’art i comissari d’exposicions Alfonso de la Torre i el Passeig de la Galeria Arco, les visites guiades a les galeries que ofereix la Fundació Arco. Com a novetat per a aquesta XI edició, totes les exposicions inaugurals estaran disponibles en diferents mitjans digitals, i a la nova web d’Arte Madrid.