Llancem la segona edició de B-Value per a entitats socials de tota Espanya

Fins al 17 de desembre obrim la convocatòria per participar en la segona edició del programa d’innovació social B-Value que impulsem juntament amb la Fundació Ship2B. Es tracta d’una iniciativa que està dirigida a entitats sense ànim de lucre de tota Espanya amb l’objectiu que puguin professionalitzar la seva labor i millorar la seva proposta de valor. B-Value ofereix formació, mentoring per part d’experts en diferents sectors i l’oportunitat de millorar la capacitació dels participants en innovació social, finançament i sostenibilitat dels projectes.

El programa B-Value consta de dues fases. En la primera d’elles un comitè compost per membres de Ship2B i experts del Comitè Científic, farà una primera selecció d’un màxim de 40 entitats. Durant els primers mesos de 2018 participaran en workshops amb professionals, podran formar-se en innovació social i aprendre sobre metodologia i conceptualització de projectes.

En la segona fase, se seleccionaran 10 organitzacions perquè rebin una formació més personalitzada i puguin examinar el seu projecte amb experts de diversos sectors (comunicació, negocis, finançament) i possibles col·laboradors. Per a aquesta segona edició, B-Value comptarà amb dos nous partners estratègics: Aftershare, una agència creativa estratègica i Fundación PwC, la fundació de la signatura internacional de consultoria. Ambdues participaran amb formació i mentorías en les diferents fases del programa i oferiran premis pro-bo en format de campanya creativa i de comunicació, per part d’Aftershare, i assessoria estratègica, de la mà de Fundació PwC.

Totes les entitats interessades a participar al programa B-Value podran enviar la seva candidatura fins al proper 17 de desembre. Consulta les bases de la convocatòria fent clic aquí.