“La immunoteràpia és aplicable a tota mena de tumors, està donant resultats espectaculars i quan funciona és un veritable miracle”, Dra. Elena Sancho, investigadora de l’IRB, ha format part del jurat del Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica

Hem parlat amb la Dra. Elena Sancho per a conèixer més detalls sobre la immunoteràpia, un tipus de tractament per al càncer que aprofita el sistema immune del nostre cos per a lluitar contra la malaltia. La Dra. Sancho ha format part del jurat del Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica en diferents edicions.

Actualment, tenim oberta fins al 16 d’abril dels nostres tres premis a la Investigació Biomèdica, Ciències i Economia.