La Fundació i la UCAM renoven la seva aposta per la empleabilitat juvenil

La Fundació Banc Sabadell i la Universidad Católica de Murcia (UCAM) renoven la seva aposta per la empleabilitat juvenil, a través d’un conveni marco que té com a objecte el desenvolupament de les competències i habilitats de joves estudiants i egressats de la institució docent de cara a la seva futura inserció laboral, així com l’impuls del capital humà i del talent com a font de dinamització econòmic i social.

A través del programa ‘Viaje al talento’ s’ofereix als joves universitaris una dinàmica de treball amb la qual podran adquirir eines per al seu futur professional. Una metodologia que ja han provat fins a 1.200 joves i amb la qual s’ha aconseguit augmentar la seva motivació, compromís i fixar les seves metes professionals.

Viaje al talento_imagen 1
Gràcies a aquest nou acord amb la UCAM, un total de 100 alumnes de la UCAM podran participar en aquest programa que, a més dels plans estratègics d’ocupació de cadascun dels assistents, permetrà, amb les dades recollides, plantejar un ‘observatori de empleabilitat’ que reflecteixi les inquietuds, interessos i preferències de la comunitat universitària de cara a futures accions.