La Fundació signa un conveni per atorgar 4 beques en el Màster en Investigació Biomèdica Translacional del VHIR

La Fundació Banc Sabadell i el Vall d’Hebron Institut de Rercerca (VHIR) han signat un conveni que permetrà becar a quatre estudiants de la III Edició del Màster en Investigació Biomèdica Translacional del VHIR.

Miquel Molins, president de la Fundació Banc Sabadell, i el Dr. Joan Comella, del VHIR, han signat aquest dijous 14 de juliol, l’acord de col·laboració entre les dues entitats a les instal·lacions de l’Institut, i posteriorment han recorregut alguns dels laboratoris que acolliran als becats.

“Des de la Fundació estem encantats de col·laborar amb aquest Màster en Recerca Biomèdica Translacional del VHIR i poder donar suport a la formació de joves investigadors en biomedicina” ha assegurat Miquel Molins.

Per la seva banda, el Dr. Comella ha explicat que “gràcies a la col·laboració de la Fundació Banc Sabadell, el VHIR podrà formar alguns dels millors estudiants, amb excel·lent expedient acadèmic, per continuar la seva carrera investigadora al nostre institut”.

firma-convenio-vhir-fundacion-banco-sabadell-2

Més sobre les beques

Pel Màster del VHIR ja han passat més d’una vuitantena d’estudiants (37 a la primera edició i 48 a la segona). La majoria d’ells, 65, van fer o estan fent les pràctiques a l’Institut, i actualment, 12 d’aquests alumnes de la primera edició estan treballant com a investigadors en algun dels prop de 60 grups de recerca del VHIR .

El Màster, adscrit a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), està orientat a la carrera investigadora, dóna accés al programa de doctorat i ofereix als alumnes la possibilitat d’escollir l’àrea de la biomedicina a la qual vulguin especialitzar-se i desenvolupar la seva formació. La característica més distintiva d’aquest màster és que s’imparteix íntegrament en un Institut d’Investigació Sanitària de tercer nivell, per investigadors bàsics, clínics i metges que estan en contacte constant amb els pacients de l’hospital.