La Fundació beca a 3 dreamers per participar a Imagine Silicon Valley 2016

Tres joves es converteixen en els dreamers de la Fundació Banc Sabadell per participar a Imagine Silicon Valley 2016 que se celebrara a San Francisco (Estats Units). Durant el mes de juliol, aquest programa d’innovació disruptiva farà possible que 12 dreamers duguin a terme un projecte innovador i creatitu. Entre ells, els 3 becats per la Fundació: Mamadou Korka, Ángel González i Daniel Diez, perfils molt diferents però amb un denominador comú: talent i esforç.

Segons el president de la Fundació, Miquel Molins, aquest experiència suposa “una gran oportunitat per formar-se en un camp com és la innovació en l’epicentre de la tecnologia, en Silicon Valley. Estar en contacte amb empreses com per exemple Google pot ser una experiència transformadora que a aquests joves talents els pot ajudar a projectar el seu futur professional”.

Mamadou Korka, dreamer des de Barcelona

Amb tan sol 22 anys, Mamadou Korka, procedent de Guinea Conarky, va arribar a Barcelona fa 6 anys perseguint un somni: treballar a Google. Malgrat totes les adversitats, sempre ha tingut molt clar que, tard o d’hora i amb constància, esforç, estudis i idiomes, aconseguirà el seu somni. Per això, ha realitzat diversos cursos d’idiomes i no ha parat de formar-se des que va arribar. Va realitzar un PCPI, va estudiar l’ESO i Grau Mitjà en Microinformática i Xarxes. Actualment és cursant el Grau Mitjà d’Aplicacions Web. Gràcies al suport rebut des de Fundación Exit.dreamer

Gràcies a aquesta oportunitat que m’ofereix la Fundació Banc Sabadell de poder participar en Imagine Silicon Valley, estic més a prop d’aconseguir el meu somni. Ho vaig a donar tot.”

Vídeo presentació de Mamadou Korka:

Ángel González, dreamer des de València

Després de molts quilòmetres i diferents ciutats, Ángel es va instal·lar a València, on s’acaba de graduar en Enginyeria Mecànica i està en l’últim any d’Electrònica industrial i automàtica a Florida Universitaria. Aquest aventurer dreamer té com a objectiu aprofitar l’oportunitat de viure l’experiència Silicon Valley amb Imagini prestant especial interès a les noves tecnologies, sobretot, en energies renovables i vehicles elèctrics, sectors en els quals li agradaria especialitzar-se.

12294827_10206801629951577_1106741875016296035_n

“És un orgull ser el seleccionat per a la Beca Silicon Valley d’Imagine, oportunitats com aquesta passen poques vegades en la vida i gens m’alegra mes que ser un de les 14 candidats seleccionats. Com vaig dir en el vídeo, no hi ha gens com una bona aventura i molt millor si l’aventura m’apropa mes on vull estar el dia de matí.”

Vídeo presentació de Ángel González:

Daniel Diez, dreamer des d’Oviedo

Daniel és un investigador i adoptant primerenc de la tecnologia Blockchain (2011), que d’acord amb els seus estudis en Administració i direcció d’empreses a l’Universitat d’Oviedo i Universitat Tecnològica de Luleå , ha exercit diferents rols tals com publicar per a mitjans com OroyFinanzas i Sintetia, exercir labors d’assessorament, selecció i intermediació en la plataforma d’inversió àngel americana BitAngels, així com exercir la labor de responsable d’estratègia i desenvolupament de negoci en Bit2Em, considerada una de les referències nacionals en l’àmbit de la tecnologia financera.

dreamer

“Rebre aquesta beca suposa realitzar un programa d’immersió en el millor ecosistema tecnològic del món i tenir l’oportunitat de dur a terme un projecte sense precedents en la gestió logística de grans empreses. Estic molt agraït als partners d’Imagine, a la Universitat d’Oviedo i especialment a la Fundació Banc Sabadell per abanderar la innovació i l’indubtable talent nacional amb el qual expliquem, fent possible aquesta gran oportunitat.”

Vídeo presentació de Daniel Diez: