Finalitza la tercera edición del programa #BValueTransforma

La tercera edició de B-Value, el programa d’innovació per a entitats socials, finalitza amb la celebració de l’Demo Day el 21 de novembre passat de 2019 a Madrid

El programa finalitza la seva tercera edició amb més de 40 entitats participants, 10 mesos de feina intensa i més de 120 professionals de diferents sectors i organitzacions involucrats en la formació i el desenvolupament dels projectes, dels quals 24 són empleats de Banc Sabadell tant de Madrid com de Barcelona.

Aquestes són les entitats finalistes d’innovació del Tercer Sector que es van presentar durant el Demo Day a Madrid davant un centenar de persones vinculades al tercer sector: Fundació Adcor amb Dlonas, l’Associació de Fundacions Andaluses, Esclerosi Múltiple Navarra, Factoria F5, Institut IAP amb Crae, Fundació Intras amb Dcerca, Hogar Sí, Fundació Santa Maria la Real, Taller de Solidaritat i Fundació Unoentrecienmil.

La Fundació Banc Sabadell va atorgar una dotació econòmica a Factoria F5, que es basa en el desenvolupament d’una oferta comercial cap a empreses basada en el “pay-as-you-hire”, la formació de nou talent a mida i el reskilling de professionals en actiu. A més, l’entitat ha rebut consultoria a mida promoguda per PwC. Hogar Sí, que ofereix una solució personalitzada al sensellarisme, proposa la transformació de la despesa que suposa un alberg. També ha rebut el disseny i producció d’un pla de comunicació de la mà de Aftershare.tv. Dcerca de la Fundació Intras, que és un model d’atenció integral a través de plataformes de serveis de proximitat perquè persones vulnerables de l’àmbit rural no es vegin obligades a abandonar les seves llars. Finalment, Crae de l’Institut IAP, que ofereix un model de psicoteràpia assistida per animals per a la prevenció del suïcidi en joves acollits en centres de protecció, víctimes del maltractament continuat; que també ha rebut una consultoria amb Salto Con Red.

El Demo Day de la tercera edició de #BValueTransforma va ser clausurat per Miquel Molins, president de la Fundació Banc Sabadell: “No hi ha cap gran idea sense un gran equip al darrere. Sou vosaltres, les entitats socials, les que feu que el Tercer Sector tingui dignitat”.