Finalitza la 2ª edició de B-Value, el programa d’innovació per al tercer sector impulsat per Ship2B i Fundació Banc Sabadell

Després de 10 mesos de treball, 40 projectes participants i més de 120 professionals de diferents sectors i organitzacions ha finalitzat la segona edició del programa d’innovació per a entitats del tercer sector B-Value, impulsat per Ship2B i Fundació Banc Sabadell.

Més de cent persones del tercer sector s’han congregat a l’Auditori de Banc Sabadell de Madrid, per conèixer les 10 entitats finalistes del programa (Fundación Cadete, Fundación Plant-for-the-Planet España, Rafiki Africa, ItWillBe, Música en Vena, Fundación A La Par, GudWud, Fundació Nen Déu, Fundación Juan XXIII Roncalli y AIRES) que han treballat durant aquests mesos amb mentors especialitzats en sectors que els han ajudat a definir les seves propostes, models de negoci amb impacte social, a comunicar millor i a establir aliances estratègiques, aconseguint evolucionar cap a nous models de sostenibilitat. Tot a través de formació online, workshops presencials i mentores individualitzades.

Finalment, el comité de B-Value, formats per les entitats organitzadores i partners del programa, han otorgat a les entitats A la Par, Fundació Nen Déu, GudWud i Música en Vena les ajudes econòmiques facilitades per Fundació Banc Sabadell per impulsar els seus projectes. A més, AFTERSHARE ha premiat a Música en Vena amb el disseny i producció d’una campanya creativa i de comunicació, i PwC va seleccionar a ItWillBe per rebre un pla de consultoria a mida.

Més sobre les entitas finalistes

Fundación Cadete“ayudando a niños con discapacidad y a sus familias”.

Fundación Plant-for-the-Planet España“identificando y empoderando a los jóvenes talentos que protagonizarán la revolución climática en España”.

Rafiki África“mejorando el nivel de vida de la población de las aldeas de Ikoba y de Katwe, en Uganda”.

ItWillBe“empoderando a mujeres en India”.

Música en Vena: “demostrando que la música cura”.

Fundación A La Par“trabajamos por los derechos y la participación de las personas con discapacidad intelectual en nuestra sociedad”.

Fundación Agustín Serrate“mejorando la calidad de vida y la reinserción sociolaboral de personas con trastorno en salud mental”.

Fundació Nen Déu“iniciativa solidaria en psicología infantil y juvenil”.

Fundación Juan XXIII Roncalli“generando empleo de calidad para personas con discapacidad intelectual en sectores innovadores”.

AIRES“aportando soluciones innovadoras y de impacto al problema del sinhogarismo”.