Exposicions, conferències, intervencions artístiques… coneix tot el que ofereix el Pavelló Mies van der Rohe

Des de la Fundació col·laborem a la programació del Pavelló Mies van der Rohe de Barcelona amb l’objectiu de promoure intervencions artístiques i culturals. Es tracta d’un espai on s’impulsa el debat, la difusió i la sensibilització sobre temes d’arquitectura i urbanisme contemporanis. A més, es difon l’estudi de l’obra de Ludwing Mies van der Rohe i del Moviment Modern. Per a això, s’organitzen diferents activitats obertes al públic com per exemple premis, congressos, conferències, exposicions, tallers i instal·lacions.

Les properes activitats programades més destacades són:

-del 22 al 25 setembre: jornades de portes obertes amb motiu de les festes de la Mercè

-del 28 setembre a l’1 d’octubre: intervenció artística *folding cosmos, de Miwako Kurashima. Es tracta d’un viatge al cosmos que recull les diverses obres d’art dins i també oferirà l’experiència de la cerimònia del te (Bontemae) per poder apreciar la saviesa que convida a transcendir el Tot i dóna la possibilitat de formar part d’ell.

-octubre: intervenció artística amb música en el Pavelló i presentació de la publicació ‘Barcelona Mies 1929’

-novembre: intervenció artística ‘Mies>Model>Maqueta’ de A&EB

Photo © Pepo Segura

Més sobre les activitats de la Fundació Mies van der Rohe

Exposicions, s’organitzen regularment exposicions itinerants que documenten els seus propis Premis d’Arquitectura així com temes relacionats amb les grans línies de l’arquitectura moderna i contemporània.

Cicle de conferències, amb l’objectiu d’examinar un tema d’actualitat els cicles estan relacionats amb altres programes de la Fundació i es complementen amb activitats com a instal·lacions i exposicions.

Publicacions, es publica un catàleg de cada edició del premi Europeu en el qual es documenten les obres finalistes i la guanyadora amb la intenció de crear un instrument de referència i comunicació de la producció arquitectònica actual.