Exposició ‘Més enllà de la vocació. Retrats d’una pandèmia’ de la Fundación Princesa de Asturies

La Fundación Princesa de Asturies, en col·laboració amb la Fundació Banc Sabadell, presenta l’exposició Beyond Vocation. Retrats d’una pandèmia, del fotògraf Muel de Dios. Les imatges van ser preses en centres sanitaris públics i privats, i altres serveis del Principat d’Astúries, com residències geriàtriques o atenció domiciliària entre d’altres, durant l’estat d’alarma decretat el 14 de març i acabat el 21 de juny de 2020.

Aquesta exposició és un extens homenatge als milers de professionals que, des de les seves respectives responsabilitats i tasques, han estat en contacte directe, i continuen fent-ho, amb pacients afectats pel COVID-19, formant la primera línia en la lluita contra aquesta malaltia. L’exposició es podrà visitar del 8 al 18 d’octubre. Per a més informació, feu clic aquí.