“És un avanç molt important perquè en aquest moment les teràpies per tractar als pacients són molt limitades”, Dr. Eduard Batlle, V Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica i membre del jurat

Hem entrevistat al Dr. Eduard Batlle i el seu equip en el IRB Barcelona (Institut de Recerca Biomèdica) amb motiu del gran avanç en la immunoteràpia contra els càncers de còlon més agressius i els seus metástais després d’aconseguir resultats esperançadors de curació i immunitat en ratolins creats durant quatre anys en el laboratori.
El Dr. Batlle, Coordinador del Programa d’Oncologia i professor de recerca ICREA en el IRB, va guanyar el V Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica i actualment forma part del jurat del mateix.