Entrega virtual de les Medalles ADI 2020 en el marc dels Premis ADI

L’Acte de Lliurament dels Premis ADI 2020 és l’esdeveniment on es donaran a conèixer els guanyadors dels Premis Delta, les Medalles ADI amb el suport de la Fundació Banc Sabadell, els Premis ADI de Cultura i ADI Reconeix. Ateses les circumstàncies i la responsabilitat cívica, el consell d’administració d’Adi-FAD ha decidit celebrar un acte virtual.

Ahir, 24 de novembre, es van atorgar els Premis ADI 2020 organitzats per l’Associació de Disseny Industrial Adi-FAD, premis que reuneixen els principals reconeixements en l’àmbit del disseny industrial i de producte a Espanya. Dins dels Premis ADI 2020, de la Fundació, col·laborem amb les Medalles ADI, per a estudiants de disseny de producte, lliurades des de 1976. La Medalla d’Or d’aquest 2020, és per al següent projecte:

Projecte: Entre redes
Disseny: Amalia Puga Cividanes