Entrega dels Premis GAC 2020: Antoni Llena i Chus Rodríguez reben els Premis Honorífics Fundació Banc Sabadell

Aquesta tarda s’han atorgat els Premis GAC 2020 –XIII Nit del Galerisme, organitzats per les Galeries d’Art de Catalunya i l’Associació Art Barcelona. Aquests guardons, el més prestigiosos de l’àmbit de les arts visuals del nostre país, reten homenatge a personalitats i agents culturals que, gràcies al seu coneixement i integració en el marc de l’art i del galerisme català, han assolit un paper destacat en el mercat artístic i en la promoció d’artistes tant a nivell nacional com internacional. Els Premis GAC consten de 8 categories: col·leccionisme, millor exposició històrica en galeria, millor programació en galeria, comissariat, artista per la millor exposició en galeria, artista emergent per la millor exposició en galeria, crítica i mitjà de comunicació. El seu objectiu és potenciar el paper difusor i emprenedor de les galeries d’art de Catalunya i posicionar-les com a elements fonamentals del mercat de l’art i de la promoció d’artistes.

Premis Honorífics GAC 2020 – Fundació Banc Sabadell. El Comitè Organitzador dels Premis GAC, format per les dues associacions, atorga cada any dos premis en homenatge i reconeixement a la trajectòria d’un artista i d’un galerista. Aquesta tarda s’ha homenatjat a Antoni Llena i a Chus Roig que han rebut el Premi Honorífic GAC 2020 – Fundació Banc Sabadell en cadascuna de les dues categories respectivament, a l’artista i al galerista, en reconeixement a les seves trajectòries i al paper primordial que han tingut en la difusió de l’art català.