El Teatre Principal d’Alacant estrena la seva temporada més variada: teatre, dansa, lírica, música, humor…

El Teatre Principal d’Alacant, que compta amb la col·laboració de la Fundació Banc Sabadell, estrena nova temporada amb una programació molt variada en la qual, a més, celebrarà en 2017 el seu 170 aniversari. Algunes de les obres teatrals més destacades seran ‘Invencible’, comèdia protagonitzada per Maribel Verdú i Natalia Verbeke; ‘Muñeca de porcelana’, dirigida per David Mamet, amb José Sacristán i Javier Godino; ‘Los vecinos de arriba’, de Cesc Gay; i ‘Trabajos de amor perdidos’, peça de Shakespeare, entre d’altres.

invencible-teatro-principal-alicante

Un dels moments més destacats de la temporada serà la representació de les zarzuelas ‘Alma de Dios’ i ‘El método Gorritz’, com a homenatge al dramaturg alicantí Carlos Arniches, en el 150 aniversari de la seva mort. També s’interpretarà la famosa zarzuela ‘La revoltosa’, així com les òperes ‘Turandot’ i ‘Tosca’ i l’espectacle flamenc ‘Libertino’.

metodo-gorritz-teatro-principal-alicante

Referent als concerts musicals, es podran veure a artistes com Los Sabandeños, Raimon, Ariel Rot o Coque Malla, entre d’altres. No faltaran els musicals, destacant l’exitós ‘Mamma Mia’ que repassarà el repertori d’ABBA. A més, hi haurà temps per al ballet clàssic amb la representació de l’obra ‘El Cascanueces’ per part del Ballet Imperial Rus. La dansa moderna estarà encarnada pels espectacles ‘Pinoxxio’ i ‘De vuelta’, homenatge al destacat ballarí alacantí José Espadero. L’humor ho posarà el còmic Álex O’Dogherty. I, també, de manera d’homenatge el 17 d’octubre se celebrarà la primera edició dels Premis José Estruch, destacat director de teatre alacantí de mitjans del segle XX.