El Festival ‘Geografia’ recorre el món a través de la música

De l’1 de juliol al 19 d’agost, l’Auditori de la Diputació d’Alacant (ADDA) acull el festival d’estiu ‘Geografia’, un recorregut pel món a través dels millors artistes internacionals del jazz, flamenc, clàssica i world music. A més de la programació, durant el festival se celebren diferents espectacles gratuïts al carrer per acostar la música a tots els públics com per exemple en la inauguració l’1 de juliol la posada escena de Xarxa Teatre il·luminarà l’esplanada de l’ADDA i en la cloenda, el 19 d’agost, Gianluca Tavaroli serà en encarregat de barrejar música electrònica i ètnica, fusionant diferents gèneres.

Més sobre la programació

Es pots consultar tota la programació al web de l’ADDA, alguns dels concerts més destacats són:

2 de juliol: Michael Nyman, un dels compositors britànics més innovadors i aclamats per les seves òperes, quartets de corda, bandes sonores i concerts orquestrals.

9 de juliol: Richard Bona, baixista, cantant i compositor, un artista africà al complet.

12 de juliol: Andrea Motis & Joan Chamorro Group actuaran al ritme del millor jazz.

18 de juliol: Chick Corea, reconegut pianista-compositor de jazz i música clàssica, actuarà amb Béla Fleck, músic de banjo.

23 de juliol: Vicente Amigo, intèrpret i compositor serà un dels encarregats re representar el flamenc en aquest festival.

13 d’agost: Chano Domínguez i Stefano Bollani, un duet de piano.