Dos nous concerts de Sampler Series

Durant aquest mes de gener, el festival Sampler Series ofereix dos nous concerts en diferents espais de Barcelona. Aquest dissabte 13 de gener a les 20h en la Fundació Antoni Tàpies amb el quartet de percussió Frames i el ensemble de corda Funktion que presentaran una selecció d’obres de Alvin Lucier, per a diversos dispositius instrumentals i electrònics, que mostren l’exploració que l’artista nord-americà fa de la percepció auditiva i de les propietats físiques del so a través de diversos fenòmens acústics i psicoacústics.

El segon concert d’aquest mes, se celebrarà en el Auditori Meier del Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA) el proper 19 de gener a les 19h a càrrec de Alvin Lucier, però a més, es projectarà el documental ‘No Idees But In Things’, de Viola Rusche i Hauke Harder per aprofundir al particular món de Lucier a través de la seva obra.