Deu projectes opten al Premi Internacional de Paisatge ‘Rosa Barba’ per la Fundació Banc Sabadell

El Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) i la Universitat de Catalunya-UPC organitzen la 9ª Biennal Internacional de Paisatge el proper 29, 30 de setembre i 1 d’octubre. Durant aquests dies es donarà a conèixer i es lliurarà el Premi Internacional de Paisatge ‘Rosa Barba’ per la Fundació Banc Sabadell.

Els 10 projectes finalistes han estat seleccionats per un prestigiós Jurat Internacional format per James Corner, paisatgista i fundador de Field Operations; Manuel Ruisánchez, arquitecte, vocal del COAC i professor del Master d’Arquitectura del Paisatge del DUOT (UPC); Anuradha Mathur, catedràtica de Paisatge en la Universitat de PennDesign (Índia); kathryn Moore, presidenta de la Federació Internacional de Paisatgistes i catedràtica de paisatge en la Universitat de Birmingham City University (UK); i Eduardo Cadaval, arquitecte i fundador de Cadaval&SolaMorales (Mèxic).

Coneix els projectes seleccionats
 A Flood Adaptive Landscape: Yanweizhoy Park en Jinhua (Xina) de KongjianYu, Turenscape.

Landartpark Buitenschot’ en Hoofddorp (Països Baixos) de Lodewijk van Nieuwenhuijze, H+N+S.

The Good Line’ en Sydney (Austràlia) de Sacha Coles, ASPECT Studios.

Superkilen’ en Copenhague (Dinamarca) de Marin Rein-Cano y Lorenz Dexler, Topotek1.

Renaturation del Aire’ en Confignon (Suïssa) de Georges Descombes, Julien Descombes i Marco Rampini, ATELIER DESCOMBES RAMPINI.

Barangaroo Reserve’ en Sydney (Austràlia) de Peter Walker, David Walker, Jay Swaintek i Doug Findlay, PWP Landscape Architecture.

The Metro-Forest Project: Bangkok Urban Reforestation’ en Bangkok (Tailàndia) de TawatchaiKobkaikityWannapinBoontarika,LandscapeArchitectsofBangkok.

Queen Elizabeth Olympic Park’ en Londres (Regne Unit) de George Hargreaves, Mary Margaret Jones i GavinMcMillan, Hargreaves Associates.

Musée Parc Louvre Lens’ en Lens (França) de Catherine Mosbach, Mosbach Paysagistes.

River Forest Island’ en Changsha (Xina) de Xiao Zheng i Sean O’Malley, SWA group.