De persones a persones

Fa 15 anys, des de Fundació Banc Sabadell organitzem l’exposició ‘De persones a persones’ en la qual mostràvem l’activitat de diferents entitats socials amb les quals col·laboràvem en aquest moment. Ara en 2020, creiem que és el moment de tornar al nostre origen per a mirar al futur. I el nostre origen, futur i missió com a Fundació són les persones.
Tots els nostres projectes acaben en les persones: ajudem al fet que molts joves compleixin els seus objectius i aconsegueixin els seus propòsits i se’ls reconegui el talent; posem en valor el paper transformador de les organitzacions socials no lucratives; acostem la cultura a la societat; i fomentem la recerca científica fonamental per al progrés de la societat.
La proximitat és una dels nostres senyals d’identitat. Proximitat amb les persones que formen part dels projectes en els quals col·laborem, co-impulsem i creem. La nostra implicació en cadascun dels projectes és fonamental per a conèixer, acompanyar, visibilitzar i connectar el gran talent que hi ha al nostre país. Intentem empatitzar amb cadascuna de les persones que formen part de les entitats i projectes que secundem per a involucrar-nos de tu a tu, en primera persona.
A més, aconseguim que entitats/projectes, s’uneixin per a compartir coneixements i crear aliances amb un mateix objectiu: fomentar i impulsar el talent i la cultura.
De tu a tu, connectar cultura, connectar talent.
Per aquesta raó, creiem que #DePersonasPersonas sintetitza la nostra identitat com a Fundació Banc Sabadell i contribueix a donar valor de marca Banc Sabadell.