Quatre estudiants d’EDEM reben una beca Fundació Banc Sabadell

Hem renovat la col·laboració amb EDEM Escuela de Empresarios per becar a quatre estudiants en el curs 2017-2018, dos del MBA Juny, un del Grau en ADE per a Emprenedors i un altre del Grau en Enginyeria i Gestió Empresarial. El conveni de col·laboració té com a objectiu recolzar, promoure, difondre i expandir el talent dels més joves acompanyant-los en la seva formació acadèmica.

Becar és simplement invertir. Aquestes beques permetran que hi hagi progrés en un futur i justifiquen la nostra labor, tant de la Fundació Banc Sabadell com del propi Banc Sabadell”, ha ressaltat Miquel Molins, president de la Fundació.
A l’acte de la signatura de renovació del conveni entre ambdues entitats ha acudit la secretària general de EDEM Escuela de Empresarios Hortensia Roig, i el president de la Fundació Banc Sabadell, Miquel Molins, així com un estudiant becat del curs anterior i dos alumnes que han rebut la beca per a aquest curs.