COVID-19: Respostes científiques amb el Dr. Daniel López Serrano

Des de Fundació Banc Sabadell oferim l’oportunitat de tenir accés a científics de reconegut prestigi que hem premiat en els últims 15 anys per les seves destacades trajectòries. Creiem que davant tanta sobreinformació és un bon moment per a compartir les seves valoracions científiques sobre el Covid-19 i donar respostes a qüestions transcendentals que marcaran el nostre futur.

En aquesta primera entrega de ‘Respostes científiques en temps de Covid-19’ hem conversat amb el Dr. Daniel López Serrano, Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica 2018 per la seva investigació sobre el camp de la resistència bacteriana als antibiòtics, és doctor en Bioquímica per la Universitat de Múrcia. Des de 2014, dirigeix el seu propi laboratori com a científic titular del CSIC en el Centre Nacional de Biotecnologia (CNB).
El Dr. López Serrano ens ha donat respostes científiques a qüestions com… Què és exactament aquest virus? Per què afecta més a certes franges d’edat? Hi ha risc de nous brots? Quines diferències hi ha entre les proves serològiques i els PCR?