COVID-19: Plan d’acompanyament al Tercer Sector

La  situació actual del Tercer Sector a conseqüència del Covid19  requereix d’intervenció professional que en la majoria de casos resultarà inassumible contractar per part de les entitats socials. Per això, creiem que és oportú oferir el capital humà que tenim en Banc Sabadell.
Des de Fundació Banc Sabadell hem llançat un pla d’acompanyament en el qual més de 20 professionals del banc mentoritzaran a entitats socials a través de sessions online posant la seva experiència i professionalitat al servei del Tercer Sector. A través de la Asociación Española de Fundaciones (AEF) i la Coordinadora Catalana de Fundaciones, seran les entitats les que sol·licitin la necessitat de rebre aquest acompanyament per part de professionals de Banc Sabadell. Ho podran sol·licitar fins al 8 de maig.
Posar el talent de les persones que formen el banc a la disposició d’aquells que el necessiten és la millor manera de generar impacte social.