Convocatòries obertes: I Premi Disseny ANFACO-Fundació Banc Sabadell i Ajudes a la Investigació

Premi al talent creatiu de joves dissenyadors

El I Premi Dissen ANFACO-Fundació Banc Sabadell pretén reconèixer i fomentar el talent creatiu dels joves dissenyadors i donar-los l’oportunitat de mostrar el seus treballs. L’objectiu del premi és seleccionar les millors creacions del cartell commemoratiu dels 115 anys de ANFACO-CECOPESCA sota el lema “CATA LA LATA” i la seva exposició posterior al Museo ANFACO durant l’any 2019. El temini de la convocatòria es tanca el 14 de desembre de 2018.

Es pot consultar les bases fent clic aquí.

Ajudes a la Investigació

Convoquem 15 ajudes per a investigadors de nacionalitat espanyola que estiguin en l’última fase del procés de realització de la tesi doctoral en una universitat o centre científic espanyol. L’àmbit d’aplicació de les ajudes és exclusivament en ciències socials i humanitats. L’ajuda està destinada a finançar treballs d’investigació, estades en universitats o centres científics espanyols o estrangers i altres activitats relacionades amb la realització de la tesi doctoral. El termini de la convocatòria es tanca l’1 de novembre de 2018.

Es pot consultar les bases fent clic aquí.