Convocatòria oberta II Beca de recerca artística Fundació Banc Sabadell-Hangar

Hangar, centre de producció i recerca d’arts visuals, i Fundació obren convocatòria de la II Beca de recerca artística Fundació Banc Sabadell-Hangar per becar a joves investigadors amb projectes de recerca artística basada en la pràctica que precisin d’una fase de prototipatge, formalització o producció. Aquesta fase es realitzarà durant una residència de quatre mesos en Hangar. Els objectius principals de la beca són, d’una banda, coayudar a l’investigador predoctoral en el desenvolupament del seu projecte de recerca i el seu treball experimental; i posar en valor les col·laboracions pactades entre les entitats convocants i altres entitats associades a elles com a universitats i centres de recerca.

Iván Paz, I Beca de recerca artística

El projecte de recerca d’Iván Paz gira entorn a composicions algorítmiques basades en l’exploració perceptual d’espais paramètrics. El procés utilitza una interface de visualització geomètrica dissenyada per explorar les combinacions de paràmetres dels algoritmes. D’aquesta manera es classifica l’espai amb la intenció de seleccionar materials sonors específics, els quals s’utilitza en temps real durant l’execució.

Coneix més sobre el seu projecte en aquest vídeo: