#ConLaCultura – ‘Saul Letier’ a Foto Colectania i ‘Soc vertical’ a Espai 13 de Fundació Joan Miró

130 fotografies en color i blanc i negre de Saul Letier a Nova York

La Fundació Foto Colectania acull la nova exposició ‘Saul Letier: In search of Beauty’, que reuneix 130 fotografies en color i blanc i negre on es mostra totes les facetes de Leiter incloent les seves imatges més icòniques. Leiter va fotografiar els carrers de Nova York durant sis dècades des d’una perspectiva intimista. Es podrà visitar fins al 21 d’octubre.

La mostra pretén mostrar al públic totes les facetes de l’obra de Leiter. D’una banda, les seves fotografies més icòniques i reconegudes, al voltant de 70 fotografies en color que recullen el mestratge i l’originalitat de Leiter en l’ús del color. A més, s’inclouen 44 fotografies en blanc i negre dels carrers de Nova York, i d’altres de nus i retrats íntims. Aquestes formen part de les primeres fotografies que va prendre Leiter i reflecteixen el pols i l’energia dels carrers del Nova York dels anys 40 i 50 que ell va conèixer.

‘Soc vertical’, nova intervenció a Espai 13

La Fundació Joan Miró presenta la nova mostra en Espai 13, dins del cicle La possibilitat d’una illa, ‘Soc vertical’ de Lisa Gideonsson i Gustaf Londré, dos artistes visuals suecs que des de 2009 treballen com a parella artística que investiguen amb freqüència qüestionis relacionades amb la temporalitat, el cos i l’entorn natural, i exploren les relacions que s’estableixen entre tots aquests elements a través de la performance, vídeo, instal·lació i text. Es podrà visitar fins a l’11 de setembre.