#ConLaCultura – ‘Foro Expertos’ a Factoría Cultural Múrcia; UtopiaMarkets de fotografia; ‘Quàntica’, al CCCB; Art emergent a Espai13 de Fundació Joan Miró;

‘Diseño para un triple balance equilibrado’, Foro Expertos

Factoria Cultural Murcia acull una nova sessió de Foro Expertos  amb Teresa Jular, Design thinkerde base tecnològica, apassionada de l’hipertext, empresària des de 1998 en què cofundó XLinternet per a parlar sobre ‘Disseny per a un triple balanç equilibrat’.  Aquest dimecres 8 de maig a les 19:30h en el Centre Párraga de Múrcia.

UtopiaMarkets de fotografia

Aquest cap de setmana, del 10 al 12 de maig, se celebra la quarta edició de UtopiaMarkets de fotografía. Una jornada en al qual es podrà conèixer als autors, comprar fotografia, assistir a conferències, tallers i fins i tot a sessions de fotografia. L’objectiu és acostar la fotografia a tots els públics.

Ciència i art, en el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB)

El Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) acull l’exposició Quàntica, una mostra que aporta les claus per a entendre els principis de la física quàntica, i ho fa a través del treball creatiu conjunt de científics i artistes. El projecte convida al públic a explorar els nous paradigmes de la ciència moderna, despertar la seva curiositat i valorar-los críticament. Es pot visitar fins al 24 de setembre.

‘Trapalladas, espantallos, farandulos’ en Espai13

Espai13 de Fundació Joan Miró acull una nova exposició dins del cicle ‘Un monstre que diu la veritat’. Es tracta de ‘Trapalladas, espantallos, farandulos, una proposta que presenta una mostra de pràctiques d’autosuficiència tecnològica en el context rural gallec. A la sala es pot veure una instal·lació de diferents sistemes d’espantaocells (espantallos) que els artistes han rastrejat, així com documentació en vídeo d’alguns d’aquests enginys que transformen un atuell en un aparell (trapalladas).