Comença la 28a edició de la Schubertiada de Vilabertran sumant-se a l’Any Beethoven

La nova edició de la Schubertíada de Vilabertran se centra en dos eixos, la cançó poètica i el quartet de corda, un conjunt instrumental que viu un dels moments més dolços de la seva història amb un esclat de formacions que desfilarà per la Canònica. El Festival arriba carregat de debuts de grans figures com Florian Boesch, Julia Kleiter i Malyn Bystrom, sense oblidar el ja imprescindible Matthias Goerne que protagonitzarà un dels dos concerts que orbitaran al voltant de l’Any Beethoven. L’altre descobrirà una faceta poc coneguda del compositor de Bonn: les seves adaptacions de cançons populars europees.

CONCERTS

Un total de 18 concerts s’han programat del 14 al 30 d’agost a Vilabertran i Castelló d’Empúries. La Schubertíada de Valdegovía, al País Basc, proposarà quatre concerts.

Per a més informació, fes clic aquí.