Coaching i mentoring en la 1a edició de #CoachExit València

Es tracta d’un projecte impulsat per la Fundació Exit que recolza als més joves a través de voluntaris que presten assessorament i formació. Per primera vegada, s’ha celebrat a València, i va finalitzar amb l’acte d’avaluació que va tenir lloc dijous passat 19 de maig a la seu de Banc Sabadell.

En aquesta 1a edició han participat 21 joves procedents d’entitats com a Banc Sabadell, que ha participat amb 5 voluntaris.

fundacion-exit-valencia-proyectocoach-2

Per la seva banda, la Fundació Exit forma als voluntaris corporatius en coaching i mentoring per acompanyar durant dos mesos als joves en un recorregut dins de l’empresa. Els voluntaris corporatius adquireixen unes tècniques que podran aplicar en el seu moment a dia i coneixen a joves dels quals també aprendran i els obligaran a activar competències de comunicació, lideratge…Els joves, a partir d’un primer contacte amb el món laboral, troben la seva vocació i entenen la importància de la formació per poder accedir mercat laboral.
Després del seu pas pel projecte, el 88% dels joves té la intenció de seguir estudiant i el 87%, estableix un objectiu professional de millora. Fundació Exit porta realitzant aquest projecte des de fa 9 anys a Madrid i Barcelona, i des de fa tres a Saragossa, dos a Sevilla i Palma, arribant a celebrar 49 edicions en les quals han participat 1602 joves, 1808 voluntaris corporatius, 87 empreses multinacionals socialment responsables i 97 entitats socials i educatives.