B-Value, el programa d’innovació per al tercer sector, selecciona 40 entitats socials per a participar a la seva quarta edició

B-Value, el programa impulsat per la Fundación Banco Sabadell i Ship2B per a promoure la transformació del sector social a través de la innovació, va dirigit a líders del tercer sector que treballen en entitats sense ànim de lucre amb base a Espanya. Per a la seva 4a edició ha seleccionat a 40 entitats socials de tota Espanya. Els àmbits d’actuació d’aquests projectes són la immigració, asil i refugi, el risc d’exclusió social, la salut i la salut mental, la discapacitat, la cultura, l’educació i el medi ambient. Les entitats seleccionades inicien ara la primera fase del programa durant la que rebran formació sobre innovació i desenvolupament de projectes socials autosostenibles, a través de webinars amb professionals en àrees del tercer sector, la innovació social i l’emprenedoria.

Gudwud, entitat finalista de la 2a edició de B- Value, és un projecte social que promou la inserció sociolaboral de persones amb trastorns en salut mental. Aquesta és la campanya que ha llençat: ‘CATÁLOCO’.

Entitats seleccionades para la 4a edició de B-Value

• Catalunya: Fundació Intermedia, Elsa Integració, Abrazo Cultural, Fundación Radika, Teixint Connexions SCCL, ARTransforma, Asociación SINGA España, Asociación Catalana de Integración y Desarrollo Humano (acidH), Asociación Let’s Wo+Men, La Fundació Rubricatus, COOPDEVAN S.C.C.L., Asociación Pequitos, Asociación de Personas con Movilidad Reducida – AsoPMR, Associació Catnova, Associaciò ProHabitage, Yoga Sin Fronteras y Associació Llibre Solidari.
  • Madrid: Asociación Ecómetro, Refugiados Bienvenidos España, Asociación de familiares de personas afectadas por la enfermedad de Alzheimer, Parkinson y otras enfermedades neurodegenerativas de Parla, TFCoop, Language Beyond Borders, Confederación Salud Mental España, Asociación en favor de las personas con discapacidad de Tres Cantos, AMI-3, FELGTB, Azada Verde y Asociación Costa Fleming.
  • Valencia: Quatorze, Fundación María Telkes, ECOREMEDI: asociación para la restauración ecológica del Mediterráneo, Fundación Asindown, Fundació Nova Feina y Reinventhadas, Asociación de Mujeres Emprendedoras.
  • Castilla y León: Fundación Aldaba, “ACREMIF”, Asociación Cultural Rehabilitadora de Discapacitados Físicos, Por un futuro Castilla y León y Federación Salud Mental Castilla y León.
  • Castilla-La Mancha: Oretania Ciudad Real.
  • Andalucía: Fundación Prenauta.
  • Aragón: Fundación Ramón Rey Ardid