Arxiu Històric de Banc Sabadell – Col·laboració amb la Direcció de Comunicació del Banc

En l’exercici d’una de les seves funcions, des de maig de 2018, l’Arxiu Històric Banc Sabadell (AHBS) col·labora amb la Direcció de Comunicació de Banc Sabadell oferint-li el servei de referència per tal de nodrir les publicacions #TBT (“Throwback Thursday”) del compte d’Instagram de Banc Sabadell (@bancosabadell).

Al mateix temps que l’Arxiu ofereix el servei de referència a la pròpia entitat, servei que està adreçat també a la comunitat investigadora en general, dóna a conèixer als usuaris de les xarxes socials part del seu fons documental.

Sota l’etiqueta #ArchivoHistóricoBancoSabadell es poden trobar les publicacions referents a la història de Banc Sabadell, les imatges de les quals han estat seleccionades per l’AHBS del seu fons documental. Hi ha imatges de 6 tipologies de documents: llibres de comptabilitat; objectes, normalment promocionals; documents publicitaris, díptics, cartells, fulletons…; fotografies d’esdeveniments històrics; accions de Banc Sabadell, d’entitats bancàries i d’empreses de diversos sectors; màquines de comptabilitat.