Arriba ‘Pública 20’, la trobada professional de la cultura

Cultura innovadora? Innovació cultural? La Fundació Banc Sabadell obre debat: innovació i cultura. Dos eixos fonamentals i, segons sembla, cada vegada més complementaris.

Reflexionarem de com és possible innovar en sectors com la música o el teatre, com ha evolucionat l’accessibilitat a la cultura, quin impacte social té, quin és el seu posicionament, referents … i molt més en aquesta taula de debat on la prioritat és la Cultura i l’impacte que té en la societat.

El programa de PÚBLICA 20 vol aprofundir en la implicació de la cultura en els principals objectius socials per a la propera dècada. Aquests són els temes que es tractaran a la taula rodona del proper 30 de gener de 2020 en el Círculo de Bellas Artes de Madrid: Continguts de valor diferencial, Impactes i referents, Qui està innovant, Vies per a la innovació en cultura, Formes d’arribar a públics, Canvis socials des de la innovació, Societat civil Col·laboracions, Transversalitat entre sectors en la innovació i Posicionament global.

La taula rodona serà moderada per Carmen Moreno, responsable de comunicació de la Fundació Banc Sabadell, i com a ponents, comptarem amb la presència de Sonia Mulero, directora de la Fundació Banc Sabadell; Maite Esteve, directora de la Fundació Catalunya Cultura; Juan Carlos Martel, director de Teatre Lliure de Barcelona; Júlia Sánchez, directora de la Fundació Albéniz; Rosa Narváez, UX Lead de Propelland; Jaime Colsa, fundador i conseller delegat de Palibex i Valerio Rocco, director del Círculo de Bellas Artes de Madrid.

Posterior a la taula rodona, PÚBLICA 20 obre un espai on compartir taula i cafè amb destacats protagonistes de la cultura, entre ells, Sonia Mulero. Una oportunitat per xerrar de manera distesa, intercanviar idees i plantejar col·laboracions amb altres professionals de sector.

Fés click al link per a més informació.