Arriba la 7a edició del Fringe Festival de Torroella

El 7è Fringe Festival de Torroella de Montgrí se celebrarà entre el 30 de juliol i l’1 d’agost a diversos espais del Museu de la Mediterrània. En total se celebraran nou concerts amb una selecció de músics emergents catalans de música clàssica, flamenc, cançó d’autor i fusió prèviament seleccionats per Joventuts Musicals de Catalunya. Les restriccions dels viatges i el tancament generalitzat, des de meitat del mes de març, de les Escoles Superiors de Música i Conservatoris d’arreu d’Europa ha impedit que el Fringe es nodrís en aquesta edició de músics provinents dels millors centres d’ensenyament musical superior europeus.

Tots els concerts del 7è Fringe Festival de Torroella de Montgrí tindran una capacitat d’un terç de l’aforament i seran gratuïts, però prèviament s’hauran de reservar les entrades. Fes clic aquí per a més informació.