Arrenca la 81ª edició de la Quinzena Musical de San Sebastià

La 81ª edició de la gran Quinzena Musical de Sant Sebastià va començar l’1 d’agost.

El Museu de Sant Telmo serà una de les principals seus de la Quinzena d’enguany. Acollirà un total d’11 cites musicals combinant concerts de música antiga amb propostes del repertori camerístic i altres de les contemporànies. Per tal d’identificar cada concert, hem creat els segells que acompanyen aquestes línies.

El Cicle d’Orgue oferirà un total de 13 concerts que es realitzaran en diferents localitats de Guipúscoa. Juntament amb l’Auditori Kursaal i el Museu de San Telmo, Tabakalera serà un altre dels monuments de la 81ª Quinzena Musical. Les dates de ball es concentraran al pati de l’edifici
de l’edició i propostes pensades per al públic infantil. A la 4ª planta podreu gaudir de concerts de Musikeler a la terrassa.

Consulta la seva programació. Per a més informació fes clic aquí.