Arrenca la segona edició de B-Value!

40 entitats socials de tota Espanya han estat les escollides per participar en la segona edició de B-Value, de B-Value, el programa d’innovació social que impulsem juntament amb Ship2B, i que aquest any s’uneixen com partners estratègics la Fundació PwC i AfterhsareTV.

Un total de 70 entitats de 9 comunitats autònomes van presentar, al llarg dels mesos de novembre i desembre, la seva candidatura al programa. Les comunitats amb més candidatures van ser Madrid i Catalunya, 39% i 37% respectivament, seguides de València amb un 7%.
Els criteris pels quals es van seleccionar els projectes van ser: l’impacte social (grau de transformació potencial de la iniciativa), la innovació (aportació de noves solucions més eficients a una determinada problemàtica), la autososteniblidad del projecte (tenir la vocació i la convicció de ser sostenible econòmicament amb l’objectiu de garantir la seva continuïtat en el temps) i l’equip emprenedor (la trajectòria de l’entitat i les capacitats i habilitats de l’equip impulsor).
Aquest dijous 25 de gener s’inicia la primera fase de B-Value on cadascuna de les entitats rebrà formació online sobre innovació social, metodologia per al desenvolupament i anàlisi del seu projecte, i workshops que abastaran les diferents temàtiques rellevants que permetran, als participants, rebre feedback dels seus projectes i interactuar entre ells i amb experts. Aquesta primera fase els permetrà concretar la proposta amb la qual van a treballar durant els següents mesos per engegar-la i testear els seus models.

Entitats seleccionades

Les entitats que han estat seleccionades són: Fundacion Cadete; Fundació Migra Studium; Fundación Recover, Hospitales Para África; Abrazo Cultural; Fundació Ludàlia; Woman in Movement; Asociación Yuna; Asociación Experientia; Fundación Scout Griebal; Fundación Doctor Clavel; Fundación Iniciativas El Gigante; Asociación Danza Down; Fundación Plant-For-The-Planet España; Rafiki África; Fundación Real Dreams; Fundació Privada Catalana Comtal; Fundación Esplai – Ciudadanía Comprometida; Woman Forward; Exponential Solidarity; Itwillbe; Associació Escola-Entorn, Educant En Societat; Associació D’Intervencions Assistides Amb Gossos Itacan; Música En Vena; Fundación A La Par; Fundación Agustín Serrate; Calala Fondo De Mujeres; Fundación Síndrome De Down De Madrid; Fundació Nen Déu; Federación Provincial De Asociaciones De Personas Con Discapacidad Física Y Orgánica De Córdoba (Fepamic); Gasol Foundation; Fundación Alentia; Fundación Social District; Fundació La Roda D’Accions Culturals I Del Lleure; Fundación Juan XXIII Roncalli; Fundación Wassu; Asociación En La Última Fila Por La Equidad Educativa; La Rueca Asociación Social Y Cultural; Cuida La Vida: Associació De Facilitadores Pel Benestar; Fundació Catalana Síndrome De Down; Aires (Asociación Para La Inclusión Residencial Y Social).