Ampliem el termini de la convocatòria dels nostres premis! Biomèdica, Economia i Ciències i Enginyeria

Ampliem el termini de la convocatòria fins al 30 d’abril dels nostres tres premis que reconeixen el treball dels investigadors en camps com la Biomedicina, Economia i Ciències i Enginyeria. Les bases i les candidatures es poden consultar i enviar a través de la nostra web, fent clic aquí.

Recordem als tres premiats de 2018:

Dr. Daniel López Serrano, XIII PremioFundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica per la seva innovadora contribució en el camp de la resistència bacteariana als antibiòtics; i Prof. Rubén Martín, II Premi Fundació Banc Sabadell a les Ciències i l’Enginyeria per la seva visió innovadora i creativa de la catàlisi química i les seves respostes a les necessitats i demandes de la societat dins d’un context de desenvolupament sostenible.

Dra. Laura Díaz Anadón, XVII Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica pel seu treball sobre el canvi climàtic, que combina la recerca fonamental amb el desenvolupament de polítiques públiques per a guiar el treball de governs i organitzacions internacionals.