Agenda cap de setmana13 d’octubre: teatre, fotografia i música

Aquest cap de setmana pots visitar la recentment inaugurada exposició ‘Jo volia ser fotògraf’ en Foto Colectania. Es tracta d’una mostra, coproduïda per la Fundació Banc Sabadell, que reuneix 11 projectes a través dels quals es posa especial atenció en qüestions com l’autoria, originalitat i materialitat de la imatge com a aspectes fonamentals en la creació de la fotografia actual.

yoqueriaserfotografo-fotocolectania-exposicion

Una altra estrena, també a Barcelona, és el debut dels nois de La Kompanyia Lliure amb l’estrena de ‘In memoriam. La quinta del biberó’ en el Teatre Lliure de Montjuïc, una obra que homenatja als últims joves reclutats que van lluitar per la II República als últims moments de la Guerra Civil Espanyola (1936-1939).

inmemoriam-quintabibero-kompanyia-lliure-1

A Madrid, un bon pla cultural, és visitar el World Press Photo Madrid, en la qual es poden veure 155 millors imatges que resumeixen el succeït l’any passat. Es pot visitar en el Col·legi Oficial d’Arquitectes de Madrid (COAM) fins a l’1 de novembre.