Agenda cap de setmana 9 de febrer: dansa, art i fotoperiodisme

Per a aquest cap de setmana us proposem diferents plans culturals relacionats amb l’art, la dansa i el fotoperiodisme.
-‘Festival Salmon’ de dansa que organitza el Mercat dels Flors juntament amb el Graner, proposa diferents propostes artístiques amb més de 30 artistes locals i internacionals en diferents espais de la ciutat de Barcelona.

-‘World Press Photo Valencia’, el millor del fotoperiodisme fa parada a València a partir d’aquest cap de setmana mostrant alguns dels successos més destacats de 2016. Es pot visitar en el Palau Joan de Valeriola, seu de la Fundació Chirivella Soriano.

-‘L’eclosión de l’abstracció’ reuneix 150 obres de la Col·lecció de l‘Institut Valencià d’Art Modern (IVAM), amb l’objectiu d’analitzar les pràctiques artístiques de caràcter abstracte des de la postguerra fins l’actualitat. Una exposició que es pot visitar fins el 16 de setembre.

-‘Total Records. Vinilos y fotografía’, mostra una selecció de 250 portades de vinils que reflecteixen la relació entre la fotografia i la música. Es pot visitar a la seu de la Fundació Foto Colectania fins el 11 de març.

-‘Non-Slave Tenderness’ l’obra de Lucía C. Pino aconsegueix que allò tòxic i residual no es distingeixi ja del biòtic, i en el que cables, vidres, tubs, llum, aigua, sons i fins i tot les persones mateixes estableixen entre si una relació d’equivalència. Es pot visitar fins l’11 de març.

-‘Guardians de pedra’, l’exposició itinerant impulsada pel MARQ fa parada a Callosa del Segura (Alacant). Es tracta d’una mostra que rep homenatge als més de 230 castells i fortificacions de la província d’Alacant. Es por visitar fins el 25 de març.