Agenda cap de setmana 9 de desembre: últim cap de setmana per veure World Press Photo Barcelona!

A Barcelona tanquen les portes fins a tres destacades mostres:

-Aquest dissabte 10 de desembre, ‘Jo volia ser fotògraf’, una exposició coproduïda per la Fundació, finalitza després de 3 mesos oberta. Tens l’última oportunitat de veure-la a la seu de Foto Colectania. Un homenatge a la fotografia, a la seva tècnica, la seva estètica però a través d’11 projectes contemporanis que posen especial atenció en qüestions com l’autoria, originalitat i materialitat de la imatge com alguna cosa fonamental en la creació de la fotografia actual.

oliver-sieber-katja-stuke-fotocolectania

-El diumenge 11, 2 exposicions s’acomiaden al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona: ‘Ramon Llull. La màquina de pensar’, la mostra que explora l’impacte de Llull en les arts, la literatura, la ciència i la tecnologia;i World Press Photo Barcelona, de la mà de Fundació Photographic Social Vision.